به سایت خدمات فنی مهندسی سرماگستران خوش آمدید

با بهترین کیفیت و سرعت و قیمت در خدمت شما دوستان عزیز هستیم .
info@sarmagostaran.com
09195258474
 

تعمیر کولر گازی در کیش و تهران

تعمیر کولر گازی در کیش

خدمات حرفه ای سرماگستران در جزیره کیش، آشنا با تمامی فناوری های جدید در مدل های دیواری، پرتابل، دوتیکه، پنجره ای و ایستاده با اعزام سریع سرویس کار کولر اسپیلیت در محل هر گونه عیب یابی، سرویس در تعمیرات کولر گازی کیش صورت میگیرد.

در صورت بروز خرابی و یا عملکرد نامناسب در کولرگازی خود با نمایندگیسرماگستران در جزیره کیش برای تعمیر کولرگازی خود تماس بگیرید، با تکیه بر تجربه و دانش فنی بالا در تعمیرگاه و مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی (اسپیلت) کیش مشتریان همراه با سرویس و رفع ایراد کامل اسپیلت خود می توانند ۶ ماه گارانتی کتبی دریافت کنند.

نمایندگی تعمیر کولرگازی در تهران

سرماگستران ارائه دهنده بهترین خدمات نصب و تعمیر کولر گازی با بهترین قیمت تعمیر کولر گازی توسط بهترین تعمیر کاران کولر گازی در تهران می باشد. علاوه بر آن پشتیبانی رایگان نیز برای تمامی خدمات خود از دیگر موارد تمایز تهران سرویس کار نسبت به سایر رقبا می باشد.

باید بدانید که سرماگستران همچنین عهده دار نمایندگی برند های مطرح کولر گازی مانند، کولر گازی جنرال، سامسونگ، ال جی، گری، ایران رادیاتور برای نصب و تعمیر می باشد.

جهت مشاوره رایگان و یا ثبت درخواست فورشی تعمیر کولرگازی در سراسر تهران و جزیره کیش با ما تماس بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه تعمیر کولر گازی تهران

از جمله عوامل مؤثر در قیمت تعمیر اسپیلت و کولر گازی تهران و کیش ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* میزان خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر

* تعداد قطعات خرابی که نیاز به تعویض دارند.

* قیمت قطعات خراب در بازار تهران.

* نوع و برند کولر گازی

* دستمزد تعمیرکار کولر گازی تهران

* هزینه ایاب و ذهاب متخصص

* نیاز به خدمات جانبی در حین بررسی کولر گازی.

تعمیر کولر گازی در تهران و کیش

تعمیرگاه های مجاز تعمیر کولر گازی در تهران و کیش کدامند ؟

سرماگستران با ده ها تکنسین حرفه ای و با تجربه تعمیرات کولرگازی در سراسر تهران و جزیره کیش و با گارانتی خدمات انجام شده آماده تعمیر کولر گازی شما با هر برند و مدلی می باشد.

ثبت تعمیرات کولر گازی در تهران به چه صورت می باشد؟

خدمات تعمیر کولر گازی در تهران توسط پشتیبان سرویس به این صورت است که بعد از ثبت درخواست شما چه به صورت تلفنی یا آنلاین، ما در کمترین زمان ممکن نزدیکترین تعمیرکار و متخصص را جهت تعمیر کولرگازی به محل شما اعزام می کنیم و تمام تلاشمان این است که هزینه تعمیر کولرگازی شما با کمترین مبلغ ممکن انجام شود.

تعمیرات کولر گازی آیا ضمانت دارد؟

گروه سرماگستران چون از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کند بعد از تعمیر کولر گازی همان قسمت تعمیر شده و قطعات تعویض شده را به مدت ۶ ماه گارانتی و ضمانت می کند. و در این مدت شما هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنید حتی هزینه ایاب و ذهاب به عهده پشتیبان سرویس می باشد.

جهت مشاوره رایگان و یا ثبت درخواست فورشی تعمیر کولرگازی در سراسر تهران و جزیره کیش با ما تماس بگیرید.

نکات مهم در حفظ، نگهداری و استفاده از کولرگازی

* قطر سیم، دو شاخه آن، پریز مورد استفاده باید مطابق با الگوی مصرف کولر گازی شما باشد.

* برای محافظت از کولر گازی خود یک فیوز منیاتوری مستقل تعبیه کنید.

* برای جلو گیری از خوردگی و زنگ زدگی به وسیله رطوبت سینی زیر کولر گازی را رنگ کنید.

* سعی کنید زمانی که کولر گازی را نصب کنید زیر تابش مستقیم خورشید یا فضای آزاد نباشد تا از خیس شدن توسط باران مصون بماند.

* زمانیکه می خواهید از دستگاه برای مدت طولانی استفاده سعی بر انتخاب دمای مناسب داشته باشید تا هم به کمپرسور فشار نیاید هم صرفه جویی در مصرف برق کرده باشید.

* با شروع فصول گرم و پیش از آنکه دستگاه را استفاده کنید برای سرویس و تعمیر کولر گازی خود اجازه بازدید به تعمیرکار متخصص بدهید.

* سعی کنید در زمان هایی نظیر پس از غروب آفتاب از حداکثر توان موتور استفاده نکنید چون در این زمان مقدار ولتاژ به پایینترین سطح خود رسیده و بار زیادی بر کمپرسور ایجاد می کند. این امر باعث کاهش عمر مفید دستگاه می گردد.

عیب یابی کولر گازی در تهران و کیش

کولر گازی باد گرم میزند

اگر کولر گازی شما باد گرم میزند به معنای آن است که شارژ گاز کولر گازی شما خالی شده. اگر به تازگی کولر گازی را شارژ گاز کرده اید احتمالا مشکل کمپرسور کولر گازی می باشد. از دیگر  دلایل آن وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی نیز می باشد. البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در می توانید با تعمیر کولر گازی خود از مشاوره رایگان سرماگستران برای فهمیدن دلیل این مشکل نیز استفاده نمایید.

لوله برگشت کولر گازی برفک می زند

از جمله مهم ترین دلایل برفک زدگی و یخ زدگی کولر گازی، گرفتی لوله های کولر گازی و یا مشکل گاز کولر گازی می باشد.

عدم وجود جریان هوا در کویل کولر گازی نیز می توانید موجب برفک زدگی کولر گازی شود.

سر و صدای کولر گازی

از جمله مهم  ترین دلایل سر و صدای کولر گازی شکستن پره های فن کولر گازی و تراز نبودن آن می باشد. سر و صدای کولر گازی همچنین از دلایل دیگری مانند وجود یک سجم خارجی در کولر گازی و یا شل و لق بودن پایه های کولر گازی می باشد.

عدم هوا دهی کولر گازی

از جمله مواردی که مربوط به عدم هوا دهی کولر گازی می باشد گرفتگی لوله های کولر گازی و خرابی کمپرسور کولر گازی می باشد که در هر صورت نیاز به وجود یک تعمیر کار کولر گازی می باشد.

بوی سوختگی کولر گازی

بوی سوختگی کولر گازی اگر از خود کولر گازی باشد مربوط به نیم سوز شدن و عدم کارکرد درست کمپرسور کولر گازی می باشد و اگر از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد مربوط به سوختگی فن آن می باشد که در هر صورت می باست برای تعمیر کولر گازی با تعمیر کار کولر گازی تماس گرفت.

لازم به ذکر است این موارد بالا می تواند با تماس تلفنی با سرماگستران به صورت رایگان بررسی و عیب یابی نیز شود.

جهت مشاوره رایگان و یا ثبت درخواست فورشی تعمیر کولرگازی در سراسر تهران و جزیره کیش با ما تماس بگیرید.
تماس با کارشناس: 09195258474